Skip to Store Area:

Ostukorv (0)

Praegu asute:

Abi

Üldteave
Gadget Mania (gizmos.kinkeraamat.ee) on kingituste ja vidinate internetipood. Teil pole vaja enam tegeleda igivana küsimusega: “Mida kinkida sünnipäevaks?”, kuna enamik vidinaid on ideaalne kingitus nii koolieelikutele kui tänapäeva teismelistele ja isegi nende vanematele, sest igal täiskasvanul esineb hetki, kui tahetakse kõik kõrvale visata ja ennast lapsena tunda.
Registreerimine
Kaubaga tutvumine meie internetipoes on võimalik ilma registreerumata. Ostude sooritamiseks on registreerumine vajalik. Pärast registreerumist saate kirja teie arvestuskirje (Minu Konto) loomisest. Teie arvestuskirjel säilitatakse teie ostude kogu käiku. Sisenemine arvestuskirjele on võimalik mis tahes arvutilt kasutajatunnuse ja parooli olemasolul.
Kuidas osta?
Meie kauba ostmiseks on vaja registreeruda.
• Lisage väljavalitud kaup ostukorvi, klikkides “Lisa ostukorvi”.
• Ostu sooritamiseks avage korv, kontrollige valitud kauba vastavust ja klikkige “Jätka ostu vormistamisega”.
• Ostu vormistamise käigus näidake makseviis (kas kohe panka sisenedes ja makset sooritades või pärast tellimuse/ettemaksuarve saamist tasudes).
• Kinnitage tellimus (pangalingil klikkides suunatakse teid valitud internetipanka).
• Mõne minuti jooksul saate e-kirja oma tellimusega.
Kuidas tasuda ostu eest?
Ostja sooritab makse eurodes müüja saidil näidatud tingimustel. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20% (raamatute hinnad sisaldavad käibemaksu 9%). Hinnale lisatakse tasu kättetoimetamise eest vastavalt vormistamisel valitud kättetoimetamisviisile.
Maksmisviisid
• SEB-i või Swedbanki internetipanga kaudu pangalingiga. Selle makseviisi valimisel suunatakse teid näidatud internetipanka. Seal näete täidetud maksekorraldust, millel on maksmisele kuuluv summa. Pärast makse kinnitamist väljuge internetipangast, klikkides “Tagasi müüja juurde”. Pangavormi abil maksmine on lihtne, mugav ja ohutu. Side panga ja maksja vahel on kaitstud SSL-protokolliga, mis tagab edastatavate andmete konfidentsiaalsuse. Internetipood ei saa mingeid andmeid teie pangakonto kohta, välja arvatud makse sooritamise fakt.
Ettemaksuarve. Tellimuse alusel saadetakse kliendile ettemaksuarve OÜ Bestkaup rekvisiitidega. Pärast tellimuse/ettemaksuarve kogusummas tasumist saadetakse kliendile ühe ööpäeva jooksul makse kinnitus.
Kauba kättetoimetamine (Eesti piires)
Kaup toimetatakse kätte mitmel viisil.
Kulleriga (3,79 EUR). Pärast arve maksmist pangalingi kaudu või ettemaksuarve tasumist saadetakse kümne päeva jooksul teie näidatud e-posti aadressil teatis kauba kättetoimetamistalituse operaatorile üleandmise kohta. Pärast seda võtab kuller teiega ühendust ja kooskõlastab teile sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.
• SmartPostiga (3,79 EUR). Pärast tellimuse vormistamist, peab Klient teavitama Müüjat telefonitsi või meili teel soovitud SmartPosti pakiautomaadi asukohast. Paki saabudes saadetakse Kliendi mobiiltelefonile SMS teatega uksekood. Klient sisestab SMSis sisaldunud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikul ekraanil, selle peale avaneb õige kapiuks ja Klient saab oma tellimuse kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Kliendi mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk Müüjale. Kui pakk on juba Müüjale tagastatud, siis selle kättesaamiseks tuleb Kliendil tasuda SmartPosti postikulu uuesti.
Sidejaoskonnast kättesaamine (4,90 EUR). Pärast arve tasumist pangalingiga või ettemaksuga saadetakse teile kümne päeva jooksul teie näidatud e-posti aadressil teatis kauba kättetoimetamistalituse operaatorile üleandmise kohta. Pärast teatise saamist võite valitud sidejaoskonnast oma kauba kätte saada. Pakkide tasuta hoiuaeg postkontoris on 15 kalendripäeva. Paki saaja saab kirjaliku avalduse alusel hoiuaega pikendada veel kuni 15 kalendripäeva tasudes koheselt ka selle eest. Hoiuaja pikendamisel on tasu 0,266 EUR + käibemaks (20%) ühe ööpäeva eest.
Kauba tagastamise õigus
1. Ostjal on õigus keelduda tellitud kaubast 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast selle kättesaamist ning tagastada tellimus müüjale omal kulul.
2. Lepingust taganemiseks peab Ostja 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist saatma Müüjale e-kirja (tagastamise avalduse) aadressile gizmos@kinkeraamat.ee tagastatava kauba nimekirja ning kontonumbriga, kuhu soovitakse rahatagastust. Müüja palub avalduses märkida kauba tagastamise põhjus.
3. Peale Müüjaga ühenduse võtmist ja avalduse saatmist, tuleb Ostjal tagastada tellitud kaup omal kulul hiljemalt 14 päeva pärast taganemisavalduse esitamist Müüjale kas AS Eesti Post kaudu aadressile Bestkaup OÜ, Tartu mnt 84a-111, 10112 Tallinn või Tallinna Sikupilli Prisma SmartPost pakiautomaati, lisades mobiiltelefoninumbri 53 466 989.
4. Kaup tuleb pakkida sellisesse pakendisse, mis välistab kauba kahjustumise. Pakendi maksumust ja saatekulu Müüja Ostjale ei hüvita. Tagastatav kaup peab olema samas seisukorras ja komplektsuses (sealhulgas pakend ja dokumendid), mis ostjale üleandmisel. Kaubal ei tohi olla kasutamise märke, kriimustusi, defekte jms. Originaalpakendi peale EI TOHI kirjutada, samuti ei tohi otse originaalpakendile kleepida pakketeipi/liimi.
5. Juhul, kui tagastatav kaup on kasutatud, rikutud või pole samas komplektsuses, on Müüjal õigus seda mitte vastu võtta.
6. Raamatud ja oma pildiga tooted ei kuulu tagastamisele. Raamatut võib vahetada ainult teise samasuguse vastu polügraafilise praagi avastamise korral.
7. Müüja tagastab kauba eest tasutud summa Ostja poolt näidatud arvelduskontole esimesel võimalusel peale tagastatud kauba kättesaamist, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates lepingust taganemisest.
Garantiikohustused
Kõigile meilt ostetud kaupadele (raamatute kohta vt edaspidi) laienevad järgmised garantiikohustused:
• praakkauba tasuta väljavahetamine;
• praakkauba samaväärse vastu vahetamine.
Garantii kehtib kaks aastat ostmisest alates ja laieneb kõikidele kaupadele ostutšeki alleshoidmise tingimusel.
Müüja ei vastuta:
• kauba vigastamise või rikkumise eest ostja süül või ettevaatamatuse tõttu;
• kauba vigastamise või rikkumise eest, mis on põhjustatud kauba kasutuseeskirjast või -tingimustest mittekinnipidamisest ostja poolt;
• kauba normaalse kulumise eest tavalise kasutamise tagajärjel.
Unustasite parooli. Kuidas seda taastada?
Kasutage automaatset parooli taastamist.
Oma kontole ligipääsu katsel saate autoriseerimisvea
Veenduge, et logisite õigesti sisse ja sisestasite õige parooli; uuendage brauseri lehekülge; proovige töötada ainult ühes brauseri aknas.

Probleemide tekkimise korral saab meie konsultantidega ühendust võtta tööpäevadel k 9.00–16.30 telefonil +372 6023 086, 53 924 601 või e-posti aadressil gizmos@kinkeraamat.ee.